Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути або обміняти товар, якщо:
- відсутність пошкоджень товару;
- збереження оригінальної упаковки та етикетки товару;
- відсутність ознак використання товару;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Зворотня доставка за обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.
Товари, які були використані на тренуванні обміну/поверненню не підлягають.
Зверніть увагу, що з міркувань гігієни обміну та поверненню не підлягають:
- шкарпетки тренувальні;
- шкарпетки повсякденні;
- гетри для станової тяги.
Щоб уникнути непорозуміння, просимо підходити до вибору розміру гетр і шкарпеток з особливою увагою.
У разі потреби наш менеджер може допомогти підібрати оптимальний для вас розмір екіпіровки та відповісти на всі ваші запитання.
Процедура повернення товару Належної якості:
- зателефонуйте на номер +38 (096) 006-00-45 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником за адресою:
м. Нетішин, Хмельницька область, відділення Нової Пошти №1,
Отримувач: Бухтійчук Аркадій, телефон: +38 (096) 006-00-45; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару.
Повернення коштів або відправка іншого товару відбувається протягом 5 робочих днів.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- зателефонуйте на номер +38 (096) 006-00-45 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником за адресою:
м. Нетішин, Хмельницька область, відділення Нової Пошти №1,
Отримувач: Бухтійчук Аркадій, телефон: +38 (096) 006-00-45;
Зворотня доставка за обмін та повернення товарів Неналежної якості здійснюється за рахунок компанії (безкоштовно).
Повернення коштів за товари Неналежної якості або відправка іншого товару відбувається протягом 5 робочих днів і
здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб.
Повернення коштів здійснюється на карту або рахунок покупця.
Важливо: Обов'язково перевіряйте товар при отриманні у відділенні транспортної компанії. (Якщо товар пошкоджено, складіть акт претензії/відмови у відділенні транспортної компанії у момент одержання).
Наголошуємо, що товари, які були використані на тренуванні обміну чи поверненню не підлягають.
Весь товар перед відправкою ретельно перевіряється та страхується. Якщо перед відправкою товару виявиться брак, товар не надсилається, всі сплачені кошти повертаються на рахунок покупця.
Якщо клієнт порушує умови обміну та повернення, компанія залишає за собою право відмовити у обміні / поверненні через порушення вище зазначених умов.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.